Voluntariat al Atlas del mamífers de Catalunya

Una nova experiència. A la captura de rastres i despulles de mamífers. Una tarda entre recerques sense sentit m’ arriba el treball de recompte de mamífers a Catalunya . Em fa gràcia i vaig demanar participar, ja no hi era a temps,però es van anotar el meu mail per recordar m’ ho un any mes tard. No pensava que fos una tasca on l'hi posaria interès. Va arribar el dia i rebo el mail , em va agafar en fred i jo vaig posar el dit en un mapa sense saber que feia (l’horta de sota Lleida, cap a Artesa de Lleida.. i vet hi com ara estic dins del projecte, sola com un xut i en una feina que mai he fet. 1 Foto trapeig. , em toca mirar mil vídeos i experiències d’ altres i mirar de fer el tanteig . A dia d’avui continuo sent una inexperta sense èxit , això si amb molt aprenentatge teòric. 2 mirar al terra obsessivament per buscar petjades i estudiar les . Això es mes agraït. Però el problema es decidir on deixaré durant un mes la càmera de foto trapeig i que no em desaparegui.. Ansietat total. 3 buscar defecacions i reconèixer les o /i recollir-les amb cura i cap al congelador ben etiquetades. (cason l’olla) sorpresa! 4 comprar crema de cacauet per farcir uns tubs, on els petits i diminuts mamífers i rosegadors deixaran el seu pel adherit a un adhesiu de velcro. I os asseguro que n’hi ha de minúsculs , es ben curiós. Ah i 5 recollir amb una gravadora, audiomoth, . els sons dels ratpenats, potser es lo mes fàcil de tota la feina I per fi arriba el mes on he d’ arrancar. I mira per on obro un camp nou que no em desagrada . Espero tenir fortuna i èxit

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Natura i mes natura

Tutorial de photoshop. Densitat i degradats de color