Llamp sobre la Seu Vella

Aconseguir una imatge com aquesta no es gens fàcil. Es presta a pensar que es realment un muntatje.
Puc demostrar que no ho es , però deixant ho apart m'agradaria explicar les sensacions que vaig tenir al veure la dins la pantalla de la càmera.
Un dia d' estiu, festiu per mes dades, vaig sortir amb tota l' artilleria disposada a recórrer raconets de la meva terra mentres feia temps per recollir la família. Al caure el vespre es va formar la tormenta d'estiu. Ho tenia tot al avast   la sort del moment, el coneixer el terreny i la millor posició, l' equip i les ganes.
Van ser molt poques captures però la revisió d'aquesta va ser l'explosió de totes les emocions possibles , que ja passats els anys encara puc sentir vius .
Dessitjo que sigui  un plaer també per tots els que la vulguin contemplar.
Es a la venda per si algú la vol com pòster .
(drets reservats)

Comentaris

Unknown ha dit…
Aquesta naturalment que el bona,si dius que es real m'ho crec,pero també crec que no trobaras en tot la teua vida un'altra casualitat con aquesta.
Pepe Val Molina ha dit…
Impresionante toma enhorabuena Pepe

Entrades populars d'aquest blog

Natura i mes natura

SPARTAN RACE A PATERNA . VALENCIA 28 NOV 2015